Lawatan

Tuesday 23 September 2014

Soal? Jawab! Zine


Sebuah penulisan dalam bentuk Zine, namun secara online. Akan dimuatkan secara berkala samada sebulan sekali atau dua bulan sekali. Menampilkan temuramah, penulisan yang relevan, ulasan buku/muzik/zine dan mungkin juga puisi. Semoga dapat berterusan usaha ini. Zine/blog ini berlatar belakangkan hardcore/punk, namun pengisian penulisan dan temuramahnya tidak termaktub kepada scene hardcore/punk sahaja.Jalan terus!

A writing in the form of a zine, but on-line. Will be published on a monthly or bi-monthly basis. Will be loaded with interviews, relevant writing, books/musics/zine and a touch of poetry. Hopefully this project will be continuing for a long time. This zine/blog had the influenced from the hardcore/punk scene, but the contents and interviews will not limited to the hardcore/punk scene only.


http://soaljawabzine.blogspot.com/ tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

No comments:

Post a Comment